بلاگ نبض

بلاگ > چطور پرداختم همیشه موفقیت آمیز باشد؟

چطور پرداختم همیشه موفقیت آمیز باشد؟

تاریخ پست: 2017/09/09
تاریخ بروزرسانی: 2017/09/09




اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که تجربه پرداخت های ناموفق و یا مشکلات بعد از پرداخت با کارت های ویزا یا مستر مختلف از داخل ایران را داشته اید این پست را حتما بخوانید!

 

ابتدا بیشتر راجع به ویزا یا مستر کارت بدانید

ابتدا بهتر است این مطلب را بدانید که خود شرکت ویزا و مستر هیچ محدودیتی برای آیپی ایران یا هرگونه اقدام به پرداخت از داخل ایران اعمال نکرده اند و محدودیت های موجود تماما به نوع کارت شما بر می گردد. به عنوان مثال ویزا کارت های صادره از کشور چین دارای محدودیت های زیادی جهت پرداخت آنلاین هستند به این جهت که خیلی از سایت ها پرداخت با این کارت ها را نمی پذیرند و همچنین خود این کارت ها نیز اجازه پرداخت در خیلی سایت ها را به صاحب کارت نمی دهند. ویزا کارت های روسی هم شامل محدودیت هایی می شوند و دقیقا مثل چین سایت هایی هستند که پرداخت با این کارت ها را قبول نمی کنند. ویزا کارت های صادر از آمریکا حتی به همین شکل محدودیت هایی دارند. در واقع ویزا کارت های صادره از هر کشور نسبت به قوانین همان کشور ممکن است محدودیت هایی داشته باشد.

در این بین تنها کارت های تقریبا بدون محدودیت های این چنینی کارت های صادره از بانک ها و موسسات اروپایی و انگلیسی می باشند. از این جهت که هم ۹۹.۹۹ درصد وبسایت ها این کارت ها را قبول دارند و هم این کارت ها محدودیتی برای استفاده جهت پرداخت های اینترنتی و ... برای کاربران خود قائل نشده اند که نبض دقیقا همین کارت ها را ارائه و صادر می کند.

در نتیجه اگر از کارت های نبض استفاده می کنید می توانید مطمئا باشید مشکلی نخواهید داشت اما یک روند امنیتی و کلی در اکثر سایت های پذیرنده ویزا و مستر وجود دارد که برای اینکه همیشه پرداخت موفق داشته باشید و یا مشکلی بعد از پرداخت نداشته باشید بهتر است با درک این روند از روش تضمینی ما برای پرداخت با کارت های ویزا و مستر استفاده کنید.

 

مرحله ۱ - قبل از ورود به سایت

همیشه دقت کنید کارت شما از چه کشوری صادر شده است (مخصوصا Billing Address)  و سعی کنید با آیپی همان کشور از لحظه اول وارد سایت شوید. به عنوان مثال کارت های مجازی نبض صادره از  انگلیس می باشند در نتیجه برای پرداخت با این کارت قبل از ورود به سایت آیپی خود را به کشور انگلیس تغییر دهید و سپس وارد سایت شوید.

 

مرحله ۲ - بعد از ورود به سایت

بعد از ورود به سایت با آیپی کشور محل صدور کارت به هیچ وجه وی پی ا ن خود را قطع نکنید و اگر به هر دلیلی وی پی ا ن شما قطع شد از سایت خارج شوید و حداقل ۳۰ دقیق بعد مرحله ۱ را تکرار کنید

 

مرحله ۳ - پرداخت

هنگام پرداخت توجه داشته باشید حتما باید از نام درج شده روی کارت استفاده کنید و همچنین Address یا Billing Address را دقیقا مطابق اطلاعات کارت خود وارد کنید.
به وارد کردن صحیح کد پستی دقت داشته باشید کد پستی داخل Billing Address شما دیده می شود.

 

مرحله ۴ - بعد از پرداخت

با رعایت نکات بالا حتما پرداخت شما موفق خواهد بود. توجه داشته برای موفق شدن پرداخت های بعدی در همان سایت از آن پس نیز همیشه با آی پی کشور Billing Address خود که زمان پرداخت از آن استفاده کرده بودید وارد شوید.

 

...منتظر مطالب جدید باشید