بلاگ نبض

بلاگ > ماینر جدید Bitmain جهت استخراج Bytom رونمایی شد

ماینر جدید Bitmain جهت استخراج Bytom رونمایی شد

تاریخ پست: 2018/05/02
تاریخ بروزرسانی: 2018/05/02




ارز Bytom که رتبه ۳۱ ام را در زمان نوشتن این مقاله در Coinmarketcap به خود اختصاص داده است یکی از ارز هایی است که رشد چشمگیری داشته و قیمت هر واحد آن در حال حاضر حدود ۱ دلار می باشد. دستگاه Antminer B3 که به تازگی توسط Bitmain رونمایی شده است مختص استخراج این ارز است و یکی از مطالبی که این دستگاه را خاص می کند این است که کوین Bytom در واقع با همکاری شرکت Bitmain بوجود آمده و همچنین این شرکت اصلی ترین سرمایه گذار این کوین می باشد.

این دستگاه با قدرت 780 هش بر ثانیه قادر خواهد بود در روزهای اولیه انتشار بالای ۱۰۰ دلار درآمد داشته باشد که این درآمد همانند تمام انواع مشابه بعد از گذشت زمان کاهش پیدا خواهد کرد و رفته رفته ثابت خواهد شد هرچند استفاده هرچه زودتر از دستگاه این شانس را به شما می دهد که تا مدتی درآمد بسیار بالایی کسب کنید و سریعترین بازگشت سرمایه را داشته باشید. این را بخاطر داشته باشید که یکی از مهم ترین عواملی که باعث افزایش درآمد دستگاه ها نیز می شود رشد قیمت کوین ها و ترافیک آنها است که کوین Bytom با توجه به سابقه ای که از خود نشان داده بنظر می رسد ارزش سرمایه گذاری بالایی نیز داشته باشد.

همچنین باتوجه به این که اصلی ترین گرداننده این کوین شرکت Bitmain می باشد و این شرکت و محصولاتش درحال حاضر رشد بسیار زیادی کرده اند، آینده کوین Bytom نیز بسیار روشن تخمیم زده می شود که این به معنای آینده خوب برای دستگاه B3 .و درآمد آن می باشد

الگوریتم بکارگرفته شده برای کوین Bytom و این دستگاه، الگوریتم Tensority می باشد.
در حال حاضر فقط Bytom از این الگوریتم استفاده می کند و دستگاه B3 نیز تنها قابلیت استخراج همین کوین را خواهد داشت هرچند این کوین براحتی از طریق صرافی های آنلاین مانند HitBTC قابل اکسچنج به بیت کوین و ... می باشد و می تواند براحتی و در عرض چند دقیقه به ریال تبدیل شود.

گروه نبض مدت زیادیست که بصورت تخصصی در زمینه ماینینگ فعالیت داشته و می تواند بهترین مشاور شما در این زمینه باشد همچنین تمام خرید ها از ما به همراه  پشتیبانی و آموزش تلفنی نامحدود و رایگان می باشد و تیم پشتیبانی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در تمام موارد راهنمای شما باشد و از هیچ همکاری دریغ نکند.
 

تلفن ها جهت مشاوره قبل از خرید
05138462099 - 02142076510

خرید آنلاین
https://nabzex.com/miner.php?view=26