بلاگ نبض

بلاگ > تحليل تکنيکال ارز کسپا Kaspa با نماد KAS

تحليل تکنيکال ارز کسپا Kaspa با نماد KAS

تاریخ پست: 2023/07/09
تاریخ بروزرسانی: 2023/12/05




Kaspa یک ارز دیجیتال اثبات کار است که پروتکل GHOSTDAG را پیاده سازی می کند. برخلاف بلاک‌چین‌های سنتی، GHOSTDAG بلوک‌های موازی ایجاد شده را حذف نمی‌کند، بلکه به آن‌ها اجازه می‌دهد همزیستی کنند و آنها را با اجماع سفارش می‌دهد. بلاک چین Kaspa در واقع یک blockDAG است. این تعمیم اجماع ناکاموتو، امکان عملیات ایمن را فراهم می کند و در عین حال نرخ بلوک بسیار بالایی را حفظ می کند (در حال حاضر یک بلوک در ثانیه، با هدف 10 در ثانیه، رویای 100 در ثانیه) و زمان های تأیید ناچیز تحت تأثیر تأخیر اینترنت.

پیاده سازی Kaspa شامل بسیاری از ویژگی های جالب مانند قابلیت دسترسی برای پرس و جو از توپولوژی DAG، هرس Block داده (با برنامه های آینده نزدیک برای هرس هدر بلوک)، اثبات SPV، و پشتیبانی زیرشبکه بعدی است که اجرای آینده راه حل های لایه 2 را به آسانی، بسیار افزایش می دهد.

KAS نمودار تحليل تکنيکال آنلاين ارز ديجيتال کسپا Kaspa با نماد KAS در صرافي MEXC

جفت ارز KAS/USDT

KAS سيگنال خريد و فروش به روش بولينگر باند 20 در ارز ديجيتال کسپا Kaspa

کدام کندل ها بهترين و قويترين سيگنال ها هستند؟

 

بر اساس نظر آقاي بولينگر : کندل هايي که مثل شکل زير ، سايه کندل و يا کندل هاي قوي سبز، خطوط آبي کانال بالايي را قطع کنند سيگنال فروش SELL يا اگر کندل هاي قوي قرمز در کانال پاييني خط آبي را، قطع کرده باشند سيگنال خريد BUY در آن تايم فريم را ميدهند:


گوش دادن به ویس تحلیل ارز kaspa بخش اول

 KAS در بالا شاخص هاي نشان داده شده Relative Strenght Index که به اختصار RSI گفته ميشود را آورده ايم تا نمودار بولينگر مورد نظرتان ساده تر و دقيق تر نشان داده شود.

نمودار با 3 منطقه خريد، خنثي و فروش رسم شده از محور افقي صفر تا 30 منطقه خريد ، از محور 30 تا 70 منطقه خنثي و از محور 70 تا 100 منطقه فروش ارز يا سهام است و حساسيت اين عدد در پايين ترين نقطه يا بالاترين نقطه ، با توجه به اخبار فاندامنتال و تجربه کاربر در پيش بيني تحولات بازار جهت تصميم گيري، مهم است و الگوي زير به صورت کلي راهنماي ما خواهد بود :

تحليل تکنيکال چيست؟

 در اين تحليل، به کمک نمودارها و اطلاعات مرتبط ازجمله قيمت، حجم وهمچنين، تکنيکها و ابزارهاي مختلف، وضعيت کلي بازار و سهام مختلف بررسي مي شود. تعريف کامل تري که در پاسخ به تحليل تکنيکال چيست مي توان داد اين است که اين تحليل يک استراتژي معاملاتي به منظور ارزيابي سرمايه گذاري ها و تعيين فرصت هاي معامله است. اين فرصت ها به کمک تجزيه و تحليل روندهاي آماري و با استفاده از فعاليت هاي معاملاتي همچون تحرکات قيمتي و حجم معاملات انجام مي شود.

تحليل تکنيکال را مي توان براي هريک از انواع ارزهاي ديجيتال داراي سوابق تاريخي معاملاتي استفاده کرد. چنين ابزاري بيشتر به منظور تحليل سهام معامله شده در بازار و پيش بيني روندهاي قيمت مورداستفاده قرار مي گيرد.

با بکارگيري تحليل تکنيکال بعنوان يک استراتژي معاملاتي مي توان به ارزيابي سرمايه گذاري ها و مشخص نمودن فرصت هاي معاملاتي با روندهاي قيمتي و الگوهاي مشاهده شده روي نمودارها پرداخت. اين تحليل بيانگر اين باشد که تغييرات قيمت يک سهم و فعاليت هاي معاملاتي گذشته ممکن است نشان دهنده ارزشمندي تحرکات آتي قيمت سهم باشد.

تحليل تکنيکال اصولا براي پيش بيني در کوتاه مدت مورد استفاده قرار مي گيرد و براي بلند مدت نتيجه قابل اطميناني ارائه نمي دهد از اين رو اين تحليل بيشتر مورد استفاده افرادي است که قصد سرمايه گذاري هاي کوتاه مدت و نوسان گيري در بازار ارز ديجيتال را دارند .

هر تايم فريم (بازه زماني تحليل) براي هدف مشخصي استفاده ميشود

از کدام تايم فريم استفاده کنم؟

  • چند دقيقه اي : مخصوص اسکالپرها
  • يک الي 4 ساعته : براي پيدا کردن نقطه ورود و سطوح فيبوناچي
  • روزانه : براي پيدا کردن نقاط احتمالي برگشت 
  • هفتگي : براي پيدا کردن جهت کنوني و روند بازار و سطوح
  • ماهانه : براي درک کلي بازار

 


 

KASا ز ديدگاه شاخص مکدي MACD  ارز  KAS در روند صعودي است يا نزولي؟

گوش دادن به ویس تحلیل ارز kaspa بخش دوم

زماني که ميانگين هاي متحرک، واگرا شوند نشان دهنده ي قدرت صعودي روند است و بالعکس در جايي که ميانگين ها همگرا شوند نشان دهنده ي کاهش قدرت روند صعودي و شروع روند نزولي است.

هنگامي که ميله هاي مکدي بالاي خط صفر باشند روند صعودي است و هنگامي که ميله ها پايين خط صفر قرار بگيرند روند نزولي است و هر چه ميله ها بزرگتر باشند انتظار داريم قدرت روند بيشتر باشد و هر چه ميله ها کوچکتر باشند نشان دهنده ي کاهش قدرت بازار است.

تايم فريم اين نمودار به صورت هفتگي W تنظيم شده، در صورت لزوم ميتوانيد آن را از نوار بالاي نمودار، به صورت روزانه D تنظيم کنيد

با نگه داشتن موس در گوشه بالا، سمت راست نمودارو زدن دکمه طبق شکل زير، ميتوانيد شاخص را تمام صفحه و بزرگتر ببينيد 

تعاريف تحليل تکنيکال چيست؟

  • تحليل تکنيکال، هنري است که زمان تغيير روند قيمتها در مراحل نخست مومنتوم تغيير قيمت و سوار شدن بر موج جديد قيمت ها را تشخيص مي دهد. اين بررسي تا زماني انجام مي شود که شواهد جديد، گوياي شکل گيري روند جديدتري باشند. تحليلگر تکنيکال پيش از مطلع شدن تمام بازار از تغيير روند، بايد تصميم گيري هاي جديدي براي سرمايه گذاري جديد داشته باشد.
  • معاني واژه تحليل تکنيکال در حوزه بازارها و معاملات، متفاوت از معاني رايج آن است. کاربرد تحليل تکنيکال به منظور تحليل و بررسي يک بازار، به معناي صرفا تمرکز بر رفتارهاي بازار است. يعني بجاي تمرکز بر خود کالاها و خدمات قابل معامله در آن بازار، صرفا به رفتارهاي بازار توجه داشته باشيم.
  • نوسان هاي گذشته قيمت با هدف پيش بيني تغييرات آينده در قيمت موردتحليل قرار گيرد.
  • رفتارهاي بازار ازطريق بازار تحليل شود. در اين تحليل از مطالعه نمودار قيمت، حجم معاملات و ميانگين متحرک قيمتها و شکل گيري الگوها و شاخص هاي تکنيکال  مهم استفاده مي شود.
  • تحليل تکنيکال به منظور پيش بيني قيمت کالاها برطبق برخي الگوها است. اين الگوها شامل تغييرات حجم معاملات و تغييرات قيمت بدون درنظر داشتن عوامل بنيادي بازار است.

توجه : قیمت های ذکر شده در کلیه نمودارهای درج شده در این مقاله ، در تاریخ درج این مقاله میباشد